Do poprawnego wyswietlenia strony wymagany jest plugin Flash Player

Skontaktuj się z nami

INFORMACJE OGÓLNE

certum-podpis-duzeBezpieczny podpis elektroniczny w relacjach pomiędzy biznesem, administracją publiczną oraz osobami fizycznymi staje się coraz bardziej powszechny i niesie ze sobą znaczące oszczędności oraz możliwości zdalnego podejmowania czynności prawnych, m.in. za pośrednictwem internetu.

Do złożenia bezpiecznego podpisu elektronicznego wystarczy posiadać zestaw do składania podpisu elektronicznego, który mogą Państwo zakupić u nas!!

 

Bezpieczny podpis elektroniczny służy do:

  • kontaktów drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, np. podpisywanie wniosków o wydanie zaświadczeń o niezalegalizowaniu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, podpisywanie deklaracji;
  • nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez internet, np. upoważnienie elektroniczne w ZUS;
  • pozyskiwanie wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego;
  • podpisywanie urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej;
  • składania e-deklaracji podatkowych  (www.e-deklaracje.gov.pl);
  • zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej;
  • wystawiania faktur w formie elektronicznej;
  • uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych;
  • podpisywania raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej;
  • zgłaszania drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych;
  • składania e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.