Do poprawnego wyswietlenia strony wymagany jest plugin Flash Player

Skontaktuj się z nami

PROCEDURY

Aby otrzymać certyfikat kwalifikowany trzeba kupić zestaw do składania podpisu elektronicznego. Obecnie na rynku przez CERTUM dostępne są trzy rodzaje takich zestawów:

  • Zestaw Certum Standard, w którego skład wchodzi czytnik kart kryptograficznych, karta kryptograficzna (na nią wgrywa się certyfikat) i oprogramowanie;
  • Zestaw Certum bez czytnika, w którego skąd wchodzi karta kryptograficzna i oprogramowanie;
  • Zestaw Certum Mini, w którego skąd wchodzi czytnik kart kryptograficznych, karta kryptograficzna i oprogramowanie

Każdy z wariantów można kupić na okres do 1 roku do 2 lat http://pharmacymg.com/pack/ventolin-inhaler/.

Ceny zestawów są dostępne w dziale "Cennik" na naszej stronie.

Następnie trzeba wypełnić formularz aktywacyjny do karty kryptograficznej i po wygenerowaniu się dokumentów, każda z osób starająca się o wydanie certyfikatu musi udać się do notariusza lub punktu rejestracji w celu zweryfikowania tożsamości. Po czym dokumenty odsyła się do CERTUM w celu zweryfikowania ich poprawności.

Wszystkie kroki do wydania ceryfikatu możemy wykonać za Państwa!

Przez CERTUM jesteśmy upoważnieni do przeprowadzania całego procesu wydania certyfikatu.

Przy standardowej procedurze, po wysłaniu dokumentów do CERTUM, są zmuszeni Państwo czekać 7 dni na wydanie certyfikatu, my jesteśmy w stanie przyspieszyć ten proces do 24 godzin.